tisdag 17 mars 2009

Ulricas bilder ifrån träffen

Japp, här kommer mina bilder. Förmodligen så har jag den största klumpen till kamera på träffarna och är den som fotar minst.. förstår inte hur det går ihop :o)).. och till råga på allt hade jag mitt nya leksaksobjektiv på så bilderna är lite annorlunda än vanligt.. men jag hoppas ni ska tycka om dem ändå!


Anna pysslar för fullt.


Johanna står still för en sekund :o)


Så här ska det se ut på ett välfyllt pysselbord!


Tessan och Sara i full koncentration


Jag fångade Lena på bild också


.. och Lenas sprängfyllda väska!


Sara pysslar


Hos Pysselparadisets hörna kunde man stanna länge!


Suss har stansat ut ett gäng fjärilar med sin Cuttlebug.. pust pust


Marie glittrar och pysslar


Pia pysslar med sin underbart fina badboll till bebismage :o)

Nästa gång LOVAR jag att fota mer!!

3 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Wow vilka coola bilder. Din nya leksak kommer att fånga väldigt många häftiga bilder gissar jag.

Annelie sa...

Åh vilka läckra bilder!
Vi får peppa varandra nästa träff att ta många fler foton.

Kram

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...

Tycket det är jobbigt med alla trevliga bilder! Hm! Borde inte titta här så ofta!!
;-)

Kram på er!